مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 19:552023-11-01سياسي

از آزادی 15 زندانی شهرستان تا بازدید از کارخانه کک سازی زرند


رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، امروز، 10 آبان ماه در سفر به شهرستان زرند در جمع کارکنان دستگاه قضایی حضور یافت و از کارخانه فولاد و کک سازی از زرند بازدید کرد.

- ایسنا/کرمان رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، امروز، 10 آبان ماه در سفر به شهرستان زرند در جمع کارکنان دستگاه قضایی حضور یافت و از کارخانه فولاد و کک سازی از زرند بازدید کرد.

غلامعلی محمدی در نشست با مسئولان شهرستان با قدردانی از فرماندار شهرستان به واسطه حمایت در واگذاری زمین بیرون از محدوده شهر به منظور احداث زندان جدید، اظهار کرد: مسئله آب را که خواسته مشترک شهرستان های زرند و راور بود را با ریاست قوه قضاییه مطرح خواهیم کرد.

رییس سازمان زندان های کشور در ادامه برنامه سفرش با کارکنان دادگستری زرند دیدار و بر استفاده از تاسیسات نوین قضایی تاکید و از دادگستری شهرستان زرند جهت استفاده از مجازات های جایگزین حبس، تقدیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با حضور رییس سازمان زندان های کشور در زندان زرند، 15 زندانی از این مرکز آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی ضمن بررسی برنامه های اصلاحی و تربیتی گفت: 100 درصد دادرسی ها در زندان زرند به صورت الکترونیکی صورت می گیرد، که این امر قدم مؤثری در حل مسئله دادرسی زندانیان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از آزادی 15 زندانی شهرستان تا بازدید از کارخانه کک سازی زرند

از آزادی 15 زندانی شهرستان تا بازدید از کارخانه کک سازی زرند