مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 19:362023-10-28سياسي

سردار زهرایی: هیئت رییسه مجلس باید صدای جهادگران را بشنود


محمد زهرایی مسؤول سازمان بسیج سازندگی کشور در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به نقش جهادگران در آبادانی استان خوزستان اظهار کرد: امروزه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از هر زمان دیگر به وحدت و همبستگی همه ی آحاد جامعه در حوزه های اعتقادی و اجتماعی نیاز دارد.

  وی ادامه داد: گروه های جهادی و جهادگران در عرصه های مختلفی نظیر مدافعان سلامت، مدافعان حرم و مبارزه  با فقر و محرومیت ماموریت های مختلفی داشته است که همه آنها در راستای ایجاد تحول و پیشرفت در کشور بوده است.

  سردار زهرایی با تاکید بر لزوم رفع محرومیت در کشور گفت: محرومیت زدایی  همه جانبه در جامعه زمانی صورت می گیرد که گروه های جهادی تخصصی عمل کنند و در تعامل با جامعه هدف خویش باشند، در عین حال برای خودسازی و دیگرسازی در جامعه تلاش کنند.

  وی تصریح کرد: هر تلاشی که جهادگران برای رفع محرومیت انجام می دهند قطعا رضایت مندی خداوند و مردم را در پی خواهد داشت و این امر مقدمه ای برای پرورش نیروهای جهادی است.

  سردار زهرایی با اشاره به بالندگی گروه های جهادی در جامعه گفت: در حال حاضر جریان جهادی با گسترش در میان مردم به عنوان مولفه ای از قدرت نرم روی میز نظام جمهوری اسلامی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار زهرایی: هیئت رییسه مجلس باید صدای جهادگران را بشنود

سردار زهرایی: هیئت رییسه مجلس باید صدای جهادگران را بشنود