مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 16:402023-11-05اجتماعي

بازدید دانشجویان دانشگاه پیام نور تبریز از مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی


دانشجویان رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی دانشگاه پیام نور تبریز در راستای برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت این دانشگاه از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی تبریز به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی بازدید کردند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دانشجویان رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی دانشگاه پیام نور تبریز در راستای برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت این دانشگاه از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی تبریز به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی بازدید کردند.

حسین عباسی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی یکشنبه، 14 آبان ماه در حاشیه بازدید دانشجویان دانشگاه پیام نور تبریز از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز توفیق یافتیم تا در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی تبریز حضور یابیم و از نزدیک با دستاوردهای این مرکز آشنا شویم.

وی در خصوص دلیل حضور دانشجویان در این مجموعه، افزود: یکی از ماموریت های ما در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب که بر لزوم امیدآفرینی در جامعه و به خصوص بین جوانان تاکید داشتند، ایجاد انگیزه و امید در بین دانشجویان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید دانشجویان دانشگاه پیام نور تبریز از مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی

بازدید دانشجویان دانشگاه پیام نور تبریز از مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی