مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 21:202023-10-28سياسي

نام گذاری یکی از معابر شهر لار به نام «فلسطین» تصویب شد


عضو شورای اسلامی شهر لار از تصویب نام گذاری یکی از معابر شهر لار به نام «فلسطین» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، مصطفی بینا  در نطق پیش از دستور شورای شهر لار ضمن محکوم کردن جنایت های اسراییل علیه مردم غزه پیشنهاد کرد یکی از معابر شهر لار و ترجیحا بلوار فرمانداری، به فلسطین نام گذاری شود، که مورد تصویب شش عضو حاضر در نشست قرار گرفت.

در این خصوص این عضو شورای شهر لار با بیان اینکه امروز مهمترین اتفاق شکسته شدن هیمنه اسراییل است، اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی شکست اطلاعاتی و امنیتی سنگین و به گفته مقام معظم رهبری شکست غیر قابل ترمیمی را به اسراییل تحمیل کرد.

وی با اشاره به اینکه حمله به مناطق مسکونی و زنان و کودکان جنایت جنگی است اما رژیم کودک کُش به بیمارستان نیز رحم نمی کند، افزود: این جنایت هولناک و فجیع نه برای جبران شکست، که برای پوشاندن این شکست سنگین است و جالب است که نه تنها صدایی از منادیان حقوق بشر بلند نمی شود بلکه سران آمریکا و انگلیس، همچنان با حضور در سرزمین های اشغالی در حال تنفس مصنوعی به این غاصبین کودک کش هستند.

  بینا با اذعان به اینکه راهپیمایی های عظیم مردمی حتی در کشورهای هم پیمان این رژیم خبیث، در آمریکا و اروپا کم نظیر و شاید بی نظیر است، تصریح کرد: بدون شک خون پاک های به ناحق ریخته شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام گذاری یکی از معابر شهر لار به نام «فلسطین» تصویب شد

نام گذاری یکی از معابر شهر لار به نام «فلسطین» تصویب شد