مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-16اقتصادي

نهضت خدمت و آبادانی در لیکک از احقاق حق 134 میلیارد تومانی تا اقدامات عدیده عمرانی


شهردار شهر لیکک می گوید احداث پارک بانوان، کاشت 2500 درخت ثمری در بلوارها و پارک های شهر، احداث دو پارک محله ای ، پیش بینی و تهیه طرح توجیهی پارک اسکان (پارک گردشگری) و تلاش برای جذب اعتبار این پارک از اقدامات این شهرداری است.

- شهردار شهر لیکک در گفت وگو با خبرنگار فارس در بهمیی در خصوص جذب اعتبارات و تلاش برای احقاق حق مردم بهمیی گفت: علاوه بر جذب 100 درصدی اعتبارات عمرانی استانی، جذب کمک ها و اعتبارهای فصلی از سازمان ها و وزارت خانه های مختلف، حقوق چندین ساله مردم بهمیی توسط شهرداری پیگیری و با محکومیت قضایی 134 میلیارد تومانی امور مالیاتی خوزستان قطعی و تضمین شد.

وی گفت: شایان ذکر است علاوه بر حق شهری، به علت نداشتن ابزار لازم متولی دهیاری های شهرستان، شهرداری همزمان با حق خود مطالبات دهیاری ها را هم پیگیری و امور مالیاتی را ده ها میلیارد ملزم به پرداخت برای دهیاری های شهرستان کرد.

عباس مشیری با اشاره به موضوع ایجاد امید و آرامش افزود: نهادی که به علت مجادله های داخلی و افشای مسئله های پُر ابهام مالی، اداری و رویه های جناحی و قومی.

تبدیل شده بود به یکی از ادارات آرام زا برای مردم، در دو سال گذشته با جلوگیری از فساد، حفاظت از بیت المال، تلاش در راستای عدالت و حذف تبعیض های جناحی و طایفه ای و پناهگاه عموم شهروندان تبدیل شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت خدمت و آبادانی در لیکک از احقاق حق 134 میلیارد تومانی تا اقدامات عدیده عمرانی

نهضت خدمت و آبادانی در لیکک از احقاق حق 134 میلیارد تومانی تا اقدامات عدیده عمرانی