مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 08:252023-11-20اجتماعي

تعطیلی مدارس خوزستان در دقیقه 90؛ از بارندگی بی خبر بودید؟


با وجود صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی مبنی بر فعالیت سامانه بارشی اما مدیریت بحران استان خوزستان دقایقی قبل از شروع مدارس خبر تعطیلی و غیرحضوری شدن آن ها را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، امروز دقایقی پیش از شروع فعالیت مدارس در خوزستان مدیریت بحران استان خبر تعطیلی و فعالیت بر خط مدارس را اعلام کرد.

این در حالیست که هواشناسی از روز گذشته نسبت به فعالیت سامانه بارشی هشدار سطح قرمز صادر کرده بود و ادارات آموزش و پرورش سه شهر از شهرهای استان از شب گذشته تعطیلی مدارس را اعلام کرده بودند.

تاخیر در تصمیم گیری و اعلام این خبر موجب شد تا تعداد قابل توجهی از دانش آموزان و معلمان با وجود مشکلات ناشی از بارندگی از جمله آبگرفتگی ها خود را به مدرسه برسانند.

این سوال وجود دارد که آیا مدیریت بحران خوزستان از وضعیت آب و هوای استان و اطلاعیه هواشناسی خبر نداشته است و علت تاخیر در تصمیم گیری ها چیست؟ در خبر تعطیلی فعالیت حضوری مدارس اعلام شد که هنوز در خصوص تعطیلی و فعالیت بر خط مدارس در نوبت عصر تصمیمی اتخاذ نشده است.

امید است که دانش آموزان شیفت عصر در خوزستان هر چه زودتر از بلاتکلیفی خارج و درگیر عواقب و مشکلات تاخیر در تصمیم گیری و اعلام اخبار نشوند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مدارس خوزستان در دقیقه 90؛ از بارندگی بی خبر بودید؟

تعطیلی مدارس خوزستان در دقیقه 90؛ از بارندگی بی خبر بودید؟