مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 17:102023-10-29سياسي

«رزن» سومین شهر در حدنگاری صددرصدی اراضی کشاورزی است


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در بررسی عملکرد استان همدان بر بهره گیری از ظرفیت نیروهای مردمی و دهیاران در پیشبرد اراضی زراعی تاکید کرد.

- رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در بررسی عملکرد استان همدان بر بهره گیری از ظرفیت نیروهای مردمی و دهیاران در پیشبرد اراضی زراعی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاینا به نقل از قوه قضاییه، بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشست وبیناری بررسی عملکرد استان همدان، ضمن تقدیر از عملکرد استان همدان از شهرستان رزن به عنوان سومین شهرستانی نام برد که حدنگاری اراضی کشاورزی آن به صورت صددرصدی اقدام شده است.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ضمن بررسی عملکرد 10 واحد ثبتی استان با تاکید بر اقدام جهادی و استفاده از ظرفیت دهیاران، گروه های مرجع و تاثیرگذار ادامه داد: در برخی استان ها که عملکرد مطلوبی در حدنگاری اراضی کشاورزی دارند تعامل با دهیاران، شرکت در جلسات مستمر شورای حفظ حقوق بیت المال و استفاده از نیروهای مردمی مشاهده شده است.

بابایی با بیان اینکه تثبیت اراضی کشاورزی تقاضا محور است، افزود: حدنگاری اراضی زراعی به مراتب نسبت به اراضی ملی کاری دشوارتر است و استان همدان با مردمانی فهیم و آگاه نیازمند فرهنگ سازی بیشتری در این حوزه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رزن» سومین شهر در حدنگاری صددرصدی اراضی کشاورزی است

«رزن» سومین شهر در حدنگاری صددرصدی اراضی کشاورزی است