مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 15:052023-11-08اجتماعي

ارائه بیش از 1600 نفر ساعت آموزش به کودکان کار در خوزستان


معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان از ارائه یک هزار و 686 نفر ساعت آموزش مهارتی به کودکان کار در استان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان از ارائه یک هزار و 686 نفر ساعت آموزش مهارتی به کودکان کار در استان خبر داد.

رضا نیسی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برنامه های این اداره کل برای آموزش کودکان کار، اظهار کرد: با هدف کاهش آسیب های اجتماعی، از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و 686 نفرساعت آموزش مهارتی در آبادان و اندیمشک ویژه کودکان کار در رشته های سرویس کار خودرو و تعمیر سیستم کلاچ، گیربکس و میل گاردان خودرو ارائه شده است و تاکنون 27 کودک کار در این دو شهر آموزش های فنی و حرفه ای را دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: از این میزان، یک هزار و 400 نفرساعت آموزش در رشته تعمیر کلاچ، گیربکس و میل گاردان و 286 نفر ساعت در رشته سرویس کار خودرو ارائه شد.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: همچنین در سال گذشته، 4 هزار و 320 نفرساعت آموزش در شهرستان های اهواز، آبادان و اندیمشک در رشته های طراحی و عیب یابی منبع تغذیه خودرو، سرویس کار خودرو و تعمیر سیستم کلاچ، گیربکس و میل گاردان خودرو برای 42 کودک کار ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بیش از 1600 نفر ساعت آموزش به کودکان کار در خوزستان

ارائه بیش از 1600 نفر ساعت آموزش به کودکان کار در خوزستان