مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 22:152023-11-05فرهنگي

درگذشت یک بازیگر و 2 کشف مهم


درگذشت یک بازیگر، اعلام زمان خاکسپاری اکبر گلپا، گردهمایی اهالی رسانه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، دو اکران جدید و یک انیمیشن ایرانی در برزیل، - تکذیب حکم جدید برای مدیرکل سابق ارشاد گیلان ، قصه گویی با موضوع غزه در جشنواره قصه گویی، احتمال افزایش قاچاق و تخریب آثار تاریخی غزه، 2 کشف تاریخی و  آمار جهانی سفر پس از کرونا از اخبار فرهنگی هنری 14 آبان ماه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکشنبه چهاردهم آبان ماه معروف به گلپا اعلام شد؛ بر این اساس پیکر این خواننده پیشکسوت سه شنبه (16 آبان) به خانه ابدی رهسپار می شود.

گردهمایی اهالی رسانه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی صبح روز یکشنبه گردهمایی اهالی رسانه در محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه و به شهادت رساندن خبرنگاران برگزار شد.

دو اکران جدید و یک انیمیشن ایرانی در برزیل همچنین اکران فیلم های سینمایی ساخته مونا شمس (تولید مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی) به بخش مسابقه جشنواره انیماورسو برزیل راه یافته است.

تکذیب حکم جدید برای مدیرکل سابق ارشاد گیلان پاسخ وزیر ارشاد به مطالبات به دنبال انتشار اخباری مبنی بر در نشست پاسخگویی بر خط مرکز ارتباطات مردمی حاضر شد و پاسخگوی سؤالات و مطالبات مردم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگذشت یک بازیگر و 2 کشف مهم

درگذشت یک بازیگر و 2 کشف مهم