مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 19:052023-11-09بين الملل

عضویت اسراییل از سازمان ملل باید لغو شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور در همایش بررسی رسالت و نقش زنان در حمایت از بانوان مظلوم غزه با اشاره به ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی نسبت به مردم بی پناه غزه گفت: - معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور با اشاره به اینکه بزرگ ترین خشونت در غزه توسط رژیم صهیونیستی رخ داده است، گفت: کشور ها باید متحد شوند و عضویت اسراییل را از سازمان ملل لغو کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور در همایش بررسی رسالت و نقش زنان در حمایت از بانوان مظلوم غزه با اشاره به ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی نسبت به مردم بی پناه غزه گفت: 70 درصد کشته های غزه زنان و کودکان هستند و این کشتار، قتل و جنایت در تاریخ بی بدیل بوده است و به قول سازمان ملل نسل کشی در غزه رخ داده و هولوکاستی فراتر از هولوکاستی که مدعی می شدند در زندان بدون سقف غزه رخ داد.

وی افزود: ده ها سال است که غزه در محاصره بوده و با جنایت و نژادپرستی در جلوی چشم جهانیان، ظلم بزرگی به مردم این شهر شده است.

معاون زنان در امور خانواده رییس جمهور ادامه داد: وجدان های بیدار در جهان ضرورت دارد، اقدامات لازم را انجام دهند و سازمان هایی که به اسم ملت ها ایجاد شده اند نشان دهند نسبت به مظلومیت ملت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت اسراییل از سازمان ملل باید لغو شود

عضویت اسراییل از سازمان ملل باید لغو شود