مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 13:352023-10-25بين الملل

ادعای سفیر رژیم صهیونیستی در استرالیا: وضعیت در غزه خوب است!


پس از هشدار وزیر خارجه استرالیا درباره عدم دسترسی کافی به منابع کمکی در نوار غزه، سفیر رژیم صهیونیستی در استرالیا مدعی شد که وضعیت انسانی در غزه «خوب» است! - ادعای سفیر رژیم صهیونیستی در استرالیا: وضعیت در غزه خوب است! پس از هشدار وزیر خارجه استرالیا درباره عدم دسترسی کافی به منابع کمکی در نوار غزه، سفیر رژیم صهیونیستی در استرالیا مدعی شد که وضعیت انسانی در غزه خوب است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پنی وونگ وزیر امور خارجه استرالیا روز چهارشنبه خواستار توقف بشردوستانه خصومت های جاری شد تا غذا، آب، دارو و دیگر کمک های ضروری به مردم و غیرنظامیان نیازمند در غزه برسد.

اما این درحالیست که امیر میمون ، سفیر رژیم صهیونیستی در استرالیا با اشاره به ورود کمک ها از مصر به نوار غزه مدعی شد: با تمام احترام باید بگویم که با توجه به اطلاعاتی که در اختیار دارم، وضعیت انسانی در غزه خوب است.

طبق گزارش روزنامه گاردین، او در ادامه ادعا کرد: هیچ برابری اخلاقی بین حماس و اسراییل نیست.

ما قربانی هستیم.

ما متجاوز نیستیم! این سفیر تاکید کرد: با مقامات ارشد استرالیا در گفت وگو بسیار نزدیک هستم و اسراییل تمام توان خود را خواهد گذاشت تا نسبت به امنیت اتباع خارجه و خروج آن ها از غزه البته اگر بخواهند، اطمینان حاصل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای سفیر رژیم صهیونیستی در استرالیا: وضعیت در غزه خوب است!

ادعای سفیر رژیم صهیونیستی در استرالیا: وضعیت در غزه خوب است!