مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 09:102023-11-20سياسي

کارشناس مسائل بین الملل : بعد از جنگ، اسراییلی شکست خورده و رسوا خواهیم داشت


کارشناس مسائل بین الملل با بیان این که حماس به تنهایی مقابل نظام سلطه ایستاده است، گفت: حماس به دنبال فرسایش و از بین بردن اسراییل است، ممکن است انعکاس جهان متفاوت شود اما حماس ذره ذره و آهسته به دنبال مستهلک کردن اسراییل است.

- کارشناس مسائل بین الملل با بیان این که حماس به تنهایی مقابل نظام سلطه ایستاده است، گفت: حماس به دنبال فرسایش و از بین بردن اسراییل است، ممکن است انعکاس جهان متفاوت شود اما حماس ذره ذره و آهسته به دنبال مستهلک کردن اسراییل است.

مقام معظم رهبری در جریان بازدید از آخرین دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل نمایشگاه دائمی این نیرو با اشاره به تحولات فلسطین و استمرار جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفتند: قضایای غزه بسیاری از حقایق مکتوم را برای مردم دنیا آشکار کرد که یکی از این حقایق، طرفداری سران کشورهای غربی از تبعیض نژادی است.

ایشان رژیم صهیونیستی را مظهر تبعیض نژادی خواندند و گفتند: صهیونیست ها خود را نژاد برتر می دانند و بقیه آحاد بشر را نژاد پَست به حساب می آورند و به همین دلیل است بدون احساس ناراحتی وجدان، چندین هزار کودک را به قتل رسانده اند.

فرشید باقریان کارشناس مسائل بین الملل در تحلیل خود از تحولات غزه در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اسراییلی که از این جنگ بیرون خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس مسائل بین الملل : بعد از جنگ، اسراییلی شکست خورده و رسوا خواهیم داشت

کارشناس مسائل بین الملل : بعد از جنگ، اسراییلی شکست خورده و رسوا خواهیم داشت