مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 13:502023-10-25پزشكي

وزیر بهداشت:ایران رتبه اول علمی منطقه را دارد


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ما در حال حاضر رتبه اول علمی و رتبه دوم نوآوری را در منطقه داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، بهرام عین اللهی، در نشست نخبگان تحقیقات علمی با موضوع نقش اخلاق در سلامت و مرجعیت علمی، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه، اظهار کرد: جنایات صهیونیست ها علیه مردم بی دفاع فلسطین و کشتن و مجروح کردن مردم بی گناه، جنایت علیه بشریت است و جامعه پزشکی در تمام دنیا این جنایات را محکوم می کند.

   وزیر بهداشت افزود: متاسفانه سازمان های بین المللی با سکوتشان در قبال فجایع غزه، نشان دادند که فقط ظاهری فریبنده دارند و خالی از محتوا هستند.

وی با اشاره به سفر خود در  قاهره و حضور در اجلاس وزرای بهداشت کشورهای منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت، عنوان کرد: این اجلاس با حضور 22  کشور در قاهره برگزار شد و با اینکه فقط چند روز از حوادث غزه می گذشت، از هیچکدام از مقامات سازمان های بین المللی، حمایتی دیده نشد و این در شرایطی است که جان و سلامت انسان های بی گناه در چند قدمی سازمان های حقوق بشری و بین المللی از دست می رود.

عین اللهی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر حرکت به سمت خودکفایی و تکیه بر علم و ابتکار دانشمندان در داخل کشور، تصریح کرد:باید برای پیشرفت نگاهمان به داخل کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت:ایران رتبه اول علمی منطقه را دارد

وزیر بهداشت:ایران رتبه اول علمی منطقه را دارد