مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 08:002023-10-31بين الملل

چین خواستار حل وفصل مسالمت آمیز بحران اوکراین و غزه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، «نانگ رونگ» دستار وزیر خارجه چین امروز سه شنبه اعلام کرد که پکن همچنان به دنبال حل وفصل مسالمت آمیز مناقشه اسراییل-فلسطین و اوکراین است.

- دیپلمات ارشد چینی اعلام کرد پکن همچنان از حل وفصل مسالمت آمیز بحران اوکراین و غزه حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، نانگ رونگ دستار وزیر خارجه چین امروز سه شنبه اعلام کرد که پکن همچنان به دنبال حل وفصل مسالمت آمیز مناقشه اسراییل-فلسطین و اوکراین است.

وی که در مجمع امنیتی شیانگشان سخنرانی می کرد، در ادامه افزود: چین به حمایت از حل و فصل و انجام مذاکرات صلح آمیز، ایجاد انگیزه در کشور های مربوطه برای افزایش اعتماد متقابل در زمینه امنیت، و حل تضاد ها و اختلافات از طریق گفتگو و تعامل صریح ادامه خواهد داد.

این دیپلمات چینی درباره بحران اوکراین هم گفت: چین متعهد به پیشبرد حل و فصل و انجام مذاکرات خواهد بود و از همه طرف ها می خواهد آتش بس را تقویت کنند، تنش زدایی کنند و شرایطی را برای ازسرگیری مذاکرات ایجاد کنند.

روز جمعه و در بحبوحه افزایش تلفات و گسترش بحران انسانی در تنش آفرینی های اخیر صهیونیست های اشغالگر علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه، ژای جون (Zhai Jun) فرستاده ویژه دولت چین در امور غرب آسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین خواستار حل وفصل مسالمت آمیز بحران اوکراین و غزه است

چین خواستار حل وفصل مسالمت آمیز بحران اوکراین و غزه است