مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 12:202023-11-07اقتصادي

3 فرودگاه پرتردد کشور در کدام استان ها هستند


در نیمه نخست سال فرودگاه مهرآباد با اعزام و پذیرش 6 میلیون نفر مسافر، فرودگاه مشهد با 3 میلیون و 800 هزار مسافر و فرودگاه شیراز با یک میلیون و 330 هزار مسافر رتبه های اول تا سوم را در میان فرودگاه های کشور به لحاظ جابه جایی مسافر به خود اختصاص دادند.

- رضا نخجوانی، مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس ضمن اعلام این خبر، درباره آخرین آمار پروازهای نیمه نخت سال در فرودگاه های کشور اظهار داشت: در 6 ماهه نخست سال 1402 بیش از 17 میلیون و 160 هزار مسافر داخلی با حدود 151 هزار پرواز داخلی از فرودگاه های کشور اعزام و پذیرش شده اند.

به گفته وی فرودگاه بین المللی مهرآباد با اعزام و پذیرش حدود 6 میلیون نفر مسافر و 53 هزار پرواز، فرودگاه بین المللی مشهد با بیش از 3 میلیون و 800 هزار مسافر و 29 هزار و 255 پرواز و فرودگاه بین المللی شیراز با حدود یک میلیون و 330 هزار مسافر و بیش از 12 هزار پرواز رتبه های اول تا سوم را در میان فرودگاه های کشور به لحاظ تعداد مسافر و پرواز به خود اختصاص داده اند.

نخجوانی گفت: در میان فرودگاه های کشور که به طور هفتگی پرواز دارند، فرودگاه زنجان، پارس آباد، بم و طبس بیشترین رشد را در تعداد مسافر و پرواز در 6 ماهه اول سال رقم زده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 فرودگاه پرتردد کشور در کدام استان ها هستند

3 فرودگاه پرتردد کشور در کدام استان ها هستند