مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 22:502023-11-12سياسي

حجت الاسلام دماوندی به عنوان امام جمعه جدید گلوگاه معارفه شد


با حضور حجت الاسلام انتظاری رییس نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران ، داودی فرماندار گلوگاه و مسوولان و معتمدان شهرستان گلوگاه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان گلوگاه، آیین معارفه و تکریم امامان جمعه گلوگاه امروز یک شنبه 21 آبان ماه امسال در جلسه شورای اداری  در فرمانداری گلوگاه برگزار شد.

با حضور حجت الاسلام انتظاری رییس نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران، داودی فرماندار گلوگاه و مسوولان و معتمدان شهرستان گلوگاه، امام جمعه جدید گلوگاه معارفه شد.

در این مراسم حجت الاسلام جلیل دماوندی با حکم  حجت الاسلام محمدجوادحاج علی اکبری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به عنوان امام جمعه گلوگاه براساس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و از طرف رهبری منصوب  و از خدمات 12 ساله حجت الاسلام سیدابراهیم میراحمدی قدردانی شد.

حجت الاسلام محمد انتظاری رییس نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران در این مراسم اظهار کرد: هفته مازندران را گرامی می داریم و همه ما تکلیف داریم در راستای ولایت علی و پیامبر تلاش کرده و جشن ها با قوت برگزار کنیم و در انتقال ارزش ها در مسیر هنر و تمدن سازی نوین اسلامی مستمر تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام دماوندی به عنوان امام جمعه جدید گلوگاه معارفه شد

حجت الاسلام دماوندی به عنوان امام جمعه جدید گلوگاه معارفه شد