مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 16:252023-11-09بين الملل

مردم بیروت مانع از دیدار سفیر آمریکا با مفتی اهل سنت لبنان شدند


قرار بود سفیرآمریکا درلبنان با حضور در دارالفتوای اهل سنت لبنان با عبداللطیف دریان دیدار کند، اما حضور خودجوش مردمی که از این برنامه مطلع شدند مانع از رسیدن سفیرآمریکا و درنتیجه موجب لغو این دیدار شد.

- قرار بود سفیرآمریکا درلبنان با حضور در دارالفتوای اهل سنت لبنان با عبداللطیف دریان دیدار کند، اما حضور خودجوش مردمی که از این برنامه مطلع شدند مانع از رسیدن سفیرآمریکا و درنتیجه موجب لغو این دیدار شد.

حضورگسترده مردم بیروت مقابل مرکز دارالفتوای اهل سنت لبنان مانع از حضور سفیرآمریکا دراین مرکز برای دیدار با مفتی اهل سنت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ حضورگسترده مردم بیروت مقابل مرکز دارالفتوای اهل سنت لبنان مانع از حضور سفیرآمریکا دراین مرکز برای دیدار با مفتی اهل سنت شد.

قرار بود پیش از ظهر امروز خانم دوروثی شیا سفیرآمریکا درلبنان با حضور در دارالفتوای اهل سنت لبنان با عبداللطیف دریان، مفتی اهل سنت این کشور، دیدار کند، اما حضور خودجوش مردمی که از این برنامه مطلع شدند مانع از رسیدن سفیرآمریکا و درنتیجه موجب لغو این دیدار شد.

اهالی خشمگین بیروت شعار های ضد آمریکایی سردادند و ساعتی بعد مفتی اهل سنت هم دربیانیه ای ناچار به انتقاد از حمایت آمریکا از جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم بیروت مانع از دیدار سفیر آمریکا با مفتی اهل سنت لبنان شدند

مردم بیروت مانع از دیدار سفیر آمریکا با مفتی اهل سنت لبنان شدند