مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 18:422023-11-21سياسي

جذب 931 قاضی در سال 1402


معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با اشاره به نهایی شدن مراحل اصلاح قانون نقل و انتقال قضات از جذب 931 قاضی در سال جاری خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه،مراسم تحلیف کار آموزان قضایی سراسر کشور امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد؛ دادستان کل کشور، محمد باقر الفت؛ معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه و جمعی از مسئولان عالی قضایی در محل سالن شهدای هفتم تیر ساختمان مرکزی قوه قضاییه برگزار شد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه ضمن عرض خیر مقدم به قضات جدیدالورود و مدعوین حاضر در این مراسم، در ابتدای سخنان خود با آرزوی توفیق الهی برای مظلومین غزه بیان کرد: اخیراً تعدیات و تجاوزات رژیم صهیونیستی و صهیونیست جهانی، مظالم بزرگی علیه بشریت رقم زده و برگ سیاهی به تاریخ بشر اضافه کرده است که امیدواریم به لطف الهی، هرچه زودتر از شر این جنایات و عاملان آن ها خلاص شویم.

 محمدباقر الفت عنوان کرد: معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه متشکل از اداراتی است که برای استخدام و جذب کارکنان دستگاه قضایی طراحی شده است.

البته در حاشیه فعالیت های اصلی، اقدامات دیگری در راستای ماموریت های محوله انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 931 قاضی در سال 1402

جذب 931 قاضی در سال 1402