مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 15:202023-11-20پزشكي

رفع مشکل کمبود شیرخشک تا یک ماه آینده


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تا یک ماه آینده طبق برنامه سراسری وزارت بهداشت، موضوع کمبود شیرخشک رفع می شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، قدرت الله رستمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مدیریت نظارت بر غذا، دارو، مکمل ها، تجهیزات و آزمایشگاه کنترل کیفی در معاونت غذا دارو فعال است و هر بخش وظایفی را برعهده دارد.

  وی با اشاره به موضوع مهم غذا و اهمیت سلامت غذایی گفت: غذا یکی از مواد مورد نیاز بشری بوده و هر فرد برای زنده ماندن باید مصرف کند.

  معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی همدان خاطرنشان کرد: امنیت غذایی یکی از خواسته های دولت هاست و سازمان غذا و دارو متولی اصلی این امر مهم است که زیر نظر وزارت بهداشت سیاست هایی را به معاونت های غذا و داروی دانشگاه ها ابلاغ می کند.

 وی با اشاره به وظایف و برنامه های تفویظ شده در خصوص نظارت بر مراکز تولید، نگهداری و توزیع مواد آریشی، بهداشتی و آشامیدنی افزود: 421 واحد در این بخش فعال است و نظارت هایی می شود.

  رستمی با اشاره فعالیت 39 سردخانه و انبارهای نگهداری مواد غذایی آرایشی و بهداشتی گفت: امسال 21 مجوز برای واحدهای نظارت بر مشاغل خانگی تولید مواد غذایی صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل کمبود شیرخشک تا یک ماه آینده

رفع مشکل کمبود شیرخشک تا یک ماه آینده