مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 15:082023-10-29اقتصادي

با وجود پیگیری ها، واردات دام به خوزستان همچنان ممنوع است


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی از ممنوعیت واردات دام به استان خبر داد و گفت: با وجود همه پیگیری ها، واردات دام به خوزستان همچنان ممنوع است.

- ایسنا/خوزستان معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی از ممنوعیت واردات دام به استان خبر داد و گفت: با وجود همه پیگیری ها، واردات دام به خوزستان همچنان ممنوع است.

عبدالامیر نیرومند در نشست تنظیم بازار خوزستان که امروز 7 آبان ماه در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: مکاتباتی انجام شده و بارها به ستاد مبارزه با قاچاق نیز نامه زده ایم تا این مساله حل شود، اما این کار ممنوع است و اجازه واردات دام به استان داده نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: اگر این مساله حل شده و اجازه واردات دام به استان داده شود قطعا شاهد تعدیل قیمت گوشت قرمز در استان خواهیم بود.

نیرومند با اشاره به تلاش ها برای افزایش ظرفیت دامی در خوزستان عنوان کرد: در استان 20 مجتمع پرواربندی وجود دارد که در حال عرضه دام هستند.

در این زمینه با تامین نهاده ها سعی داریم تا این شرایط را بهبود ببخشیم و از این حوزه حمایت کنیم.

مشکل کنجاله در حال حل شدن است وی ادامه داد: موازنه گوشت قرمز در دو سال گذشته در استان خوزستان منفی بود اما با توجه به افزایش ظرفیت واحدها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با وجود پیگیری ها، واردات دام به خوزستان همچنان ممنوع است

با وجود پیگیری ها، واردات دام به خوزستان همچنان ممنوع است