مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 14:102023-11-14فرهنگي

بیست وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم برگزار می شود


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از برگزاری بیست وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم در روزهای 24 تا 27 آبان ماه سال جاری خبر داد.

- ایسنا/قم معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از برگزاری بیست وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم در روزهای 24 تا 27 آبان ماه سال جاری خبر داد.

محمد کاظم رضوانی در نشست خبری بیست وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم که در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری جشنواره های هنری و سینمایی یکی از اقدامات مهم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در طول سال است و امسال نیز جشنواره استانی تئاتر قم با حمایت اداره کل و مشارکت سازمان فرهنگی شهرداری قم و همراهی خوب هنرمندان استان برگزار خواهد شد.

وی به ظرفیت قم در تربیت هنرمندان متعهد و متخصص اشاره و اظهار کرد: هنرمندان استان قم در عرصه های مختلف هنری قابلیت خود را نشان داده اند و موفقیت های چشمگیری را برای استان در عرصه های ملی و بین المللی کسب کرده اند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به دنبال توسعه تئاتر و حمایت از گروه های نمایشی است و بر همین اساس جشنواره استانی تئاتر نیز مورد توجه ویژه اداره کل قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیست وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم برگزار می شود

بیست وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم برگزار می شود