مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 10:402023-11-03اقتصادي

این نیلوفرها پرطرفدارند


«کلود مونه» به عنوان نقاش پیشگام سبک امپرسیونیسم و هنرمند چیره دست هنر مدرن را بیشتر به دلیل خلق تابلوهای نقاشی در قالب مجموعه به ویژه مجموعه مشهور «نیلوفرهای آبی» می شناسیم.

- کلود مونه به عنوان نقاش پیشگام سبک امپرسیونیسم و هنرمند چیره دست هنر مدرن را بیشتر به دلیل خلق تابلوهای نقاشی در قالب مجموعه به ویژه مجموعه مشهور نیلوفرهای آبی می شناسیم.

نقاشی های این هنرمند با موضوع نیلوفرهای آبی همواره در حراجی ها مورد توجه قرار گرفته و به قیمت های قابل توجهی به فروش رسیده است.

یکی از نقاشی های این مجموعه درحالی به زودی در حراجی به مزایده گذاشته خواهد شد که انتظار می رود به قیمت ده ها میلیون دلار فروخته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مونه 30 سال از عمر خود را بر این گل های شناور تمرکز کرد و در نهایت مجموعه نقاشی به نام نیلوفرهای آبی را خلق کرد که از حدود 250 تابلو رنگ روغن بزرگ تشکیل شده است.

امروزه این آثار جزو شناخته شده ترین آثار او هستند و در موزه ها، گالری ها و مجموعه های سراسر جهان به نمایش گذاشته می شوند.

یکی از تابلوهای این مجموعه که تاکنون به نمایش گذاشته نشده است، ماه آینده میلادی در نیویورک به مزایده گذاشته خواهد شد و کارشناسان ارزش آن را 65 میلیون دلار برآورد کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این نیلوفرها پرطرفدارند

این نیلوفرها پرطرفدارند