مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 08:202023-11-20سياسي

جزییات برگزاری وبینارهای رایگان توانمندسازی والدینِ فرزندان اتیسم


معاون آموزش، توانبخشی و سلامت خانواده انجمن اتیسم ایران از برگزاری مجموعه وبینارهای رایگان توانمندسازی آکادمی اتیسم این انجمن خبر داد.

- معاون آموزش، توانبخشی و سلامت خانواده انجمن اتیسم ایران از برگزاری مجموعه وبینارهای رایگان توانمندسازی آکادمی اتیسم این انجمن خبر داد.

سینا توکلی در گفت وگو با ایسنا، گفت: در راستای توانمندسازی والدین دارای فرزند با اختلال طیف اتیسم، مجموعه وبینارهای توانمندسازی را برنامه ریزی کرده ایم که این وبینارها به صورت آزاد و رایگان برای اعضای انجمن اتیسم ایران در فضای مجازی برگزار می شود.

او درباره زمان برگزاری این مجموعه وبینارها، توضیح داد: وبینارها از 27 آبان ماه تا 29 آذرماه در روزهای زوج از ساعت 16 تا 18 برگزار می شود و قرار است در این جلسات، هر بار به یک موضوع بپردازیم.

به گفته وی، موضوعاتی که به آن ها پرداخته می شود شامل مراقبت از خود در مسیر فرزند پروری، مشکلات حسی _ حرکتی، آیا گفتار در کودکان دارای اتیسم بهبود می یابد؟، بازی های والد و کودک (تکامل حسی، شناختی، هیجانی و اجتماعی)، آشنایی با ابعاد رشد کودک (تولد تا سه سالگی)، آموزش برقراری ارتباط از طریق تصاویر، آشنایی با چالش ها و موضوعات حقوقی مرتبط با اتیسم، آشنایی با مهارت های خودیاری مانند لباس پوشیدن، غذا خوردن، دستشویی رفتن، تحل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری وبینارهای رایگان توانمندسازی والدینِ فرزندان اتیسم

جزییات برگزاری وبینارهای رایگان توانمندسازی والدینِ فرزندان اتیسم