مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 15:502023-10-26سياسي

برخی از صنوف عامل گره ترافیکی در مرکز کهگیلویه وبویراحمد هستند


در جلسه شورای ترافیک اعلام شد که برخی از صنوف عامل گره ترافیکی در مرکز استان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، علی محمد روستا در نشست شورای ترافیک با بیان اینکه جلسات شورت ماهیانه برگزار شود، گفت: وضعیت ترافیک یاسوج مورد انتقاد مردم و رسانه ها است و می طلبد اقدام اساسی صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: حل معضل ترافیکی در یاسوج نیازمند برنامه بلند مدت است تا در بازده زمانی به نتیجه برسد.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک در میدان جهاد یاسوج گفت: شعاع میدان جهاد با هدف کاهش ترافیک در این مسیر پرتردد کمتر خواهد شد .

روستا با تاکید بر برگزاری جلسات شورای ترافیک شدن گفت: به جزء گچساران، بویراحمد و دنا سایر شهرستان ها در برگزاری جلسات شورای ترافیک کوتاهی کردند و با کاهش 17 درصدی برگزاری جلسات شهرستان ها از رتبه پنجم به 18 تنزل کردیم.

وی بیان کرد: دبیرخانه شورای ترافیک شهرستان ها و استان و همچنین معاونت عمرانی آماده دریافت نظرات، پیشنهادات اجرایی و عملی تمامی متخصصان و صاحب نظران حوزه مهندسی ترافیک جهت رفع مشکل ترافیک شهرهای شهرهای استان علی الخصوص یاسوج هستند.

این مسوول در خصوص نصب پل هوایی در بلوار ارم شهر یاسوج جلوی درب بیمارستان شهدای گمنام با اشاره به اینکه 97 درصد مردم از پل هوای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از صنوف عامل گره ترافیکی در مرکز کهگیلویه وبویراحمد هستند

برخی از صنوف عامل گره ترافیکی در مرکز کهگیلویه وبویراحمد هستند