مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-08سياسي

تمامی اراضی و املاک موقوفه تا پایان سال آینده سنددار می شود


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اعلام رشد 150 درصدی در عملکرد کلی تثبیت مالکیت موقوفات در یک سال اخیر گفت: در صورت ادامه روند رشد تا پایان سال آینده تمامی اراضی و املاک موقوفه تثبیت و سنددار خواهد شد.

- رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اعلام رشد 150 درصدی در عملکرد کلی تثبیت مالکیت موقوفات در یک سال اخیر گفت: در صورت ادامه روند رشد تا پایان سال آینده تمامی اراضی و املاک موقوفه تثبیت و سنددار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، همایش سراسری رؤسا، معاونین و مدیران کل ستادی و استانی سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور آیت الله علم الهدی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه مشهد، حجت الاسلام والمسلمین خاموشی نماینده، ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه و حسن بابایی معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد مقدس برگزار شد.

در این همایش آخرین عملکرد و راهکارهای تسریع در اتمام حدنگاری اراضی و املاک موقوفه و اجرایی شدن کامل تفاهم نامه مشترک دو سازمان با توجه به فعالیت های کارگروه های کشوری، استانی و شهرستانی دو دستگاه مورد بررسی قرار گرفت.

آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد در این همایش با تقدیر از همکاری سازمان اوقاف و سازمان ثبت در مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی اراضی و املاک موقوفه تا پایان سال آینده سنددار می شود

تمامی اراضی و املاک موقوفه تا پایان سال آینده سنددار می شود