مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 15:552023-11-16ورزشي

سردار ذوالقدر: محدودیتی برای بانوان در ورزش وجود ندارد


فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: تابوی اینکه بانوان ایرانی در محدودیت هستند شکسته شده است، چراکه هیچ محدودیتی در هیچ رشته ورزشی برای بانوان وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، سردار احمد ذوالقدر، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران ظهر امروز در آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی بانوان بسیجی در شهرستان دماوند اظهار کرد: همه ملت ایران یک روح و جسم واحد هستند و امروز ورزشکاران بسیجی به استانی سفر کرده اند که 36 هزار شهید دارد از رییس جمهور شهید تا بانوان، کودکان و پدر و مادر شهید دارد.

وی افزود: از این تعداد شهید والامقام، 24 هزار شهید متعلق به تهران بوده و بزرگترین مقبره شهدای جهان در بهشت زهرا(س) قرار دارد؛ ورزشکاران کشور امروز در استانی قدم گذاشته اند که بیش از 3 هزار شهید دانش آموز دارد و در زمانی که کشور در حمله دشمن قرار گرفت، اقشار مختلف این استان با همت بزرگشان به جبهه ها رفتند و سختی را به جان خریدند و آرامش را به ارمغان آوردند.

هیچ محدودیتی برای بانوان در ورزش وجود ندارد فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: قبل از اینکه مسابقات ورزشی آغاز شود، باید بدانیم که همه ورزشکاران و ملت ایران قهرمان هستند؛ از نظر ما همه دختران ایران اسلامی که امروز حضور دارند، قهرمان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار ذوالقدر: محدودیتی برای بانوان در ورزش وجود ندارد

سردار ذوالقدر: محدودیتی برای بانوان در ورزش وجود ندارد