مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 16:262023-11-20حوادث

کلاهبرداری 2 میلیارد تومانی تخمه فروش دوره گرد از شهروندان


رییس پلیس فتا پایتخت امروز دوشنبه از دستگیری متهمی خبر داد که در پوشش تخمه فروش دوره گرد از حساب بانکی شهروندان برداشت غیر مجاز می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز دوشنبه 29 آبان ماه 1402 سرهنگ داود معظمی گودرزی رییس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری باند سه نفره سرقت از حساب های بانکی خبر داد که با روش اسکیمر بیش از بیست میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

رییس پلیس فتا پایتخت در تشریح این خبر اظهار داشت: تعداد زیادی از شهروندان به پلیس فتا تهران بزرگ مراجعه و اعلام کردند مبالغی بصورت غیرمجاز از حساب آنان برداشت شده است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: پس از اخذ اظهارات مالباختگان این پرونده موضوع در دستور کار قرار گرفت و کارشناسان پلیس فتا پایتخت تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

 وی افزود: در تحقیقات اولیه کارشناسان پلیس فتا پایتخت مشخص شد برخی از قربانیان این پرونده بعد خرید تخمه از یک تخمه فروش دوره گرد در تهران حسابشان خالی شده و به روش اسکیمر مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند.

سرهنگ معظمی گودرزی بیان داشت: افسران پلیس فتا تهران بزرگ در مرحله تحقیقات پرونده متوجه شدند مجرم تحت پوشش تخمه فروش دوره گرد در بازارهای روز تهران مشغول کار شده و پس از کپی برداری کارت های بانکی مالب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 2 میلیارد تومانی تخمه فروش دوره گرد از شهروندان

کلاهبرداری 2 میلیارد تومانی تخمه فروش دوره گرد از شهروندان