مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 15:302023-10-31اقتصادي

از تمام ظرفیت ها برای تقویت بانک کشاورزی استفاده خواهیم کرد


از تمام ظرفیت ها برای تقویت بانک کشاورزی و رفع موانع و محدودیت های این بانک در تأمین منابع مورد نیاز بخش کشاورزی، استفاده خواهیم کرد.

- وزیر جهاد کشاورزی گفت: از تمام ظرفیت ها برای تقویت بانک کشاورزی و رفع موانع و محدودیت های این بانک در تأمین منابع مورد نیاز بخش کشاورزی، استفاده خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از بانک کشاورزی، نیکبخت، در دیدار با مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونان مدیرعامل، مدیران ادارات مرکزی و مدیران و معاونان استانی این بانک، حمایت بانک کشاورزی از تولیدکنندگان بخش کشاورزی و مشارکت آنان در اجرای برنامه ها و سیاست های وزارت جهاد کشاورزی را شایسته قدردانی دانست و اظهار کرد: تقویت بانک کشاورزی در ابعاد مختلف، موجب رونق تولید بخش کشاورزی خواهد شد.

وی با اشاره به محدودیت منابع و ضرورت توزیع آن متناسب با اولویت ها، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیاز بخش کشاورزی به تسهیلات چندین برابر منابع موجود است و ضروری است از تمام امکانات موجود برای رفع محدودیت های بانک کشاورزی در تأمین منابع استفاده کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی با تأکید بر ارائه برنامه های عملیاتی و اجرایی برای تأمین منابع مورد نیاز از سوی بانک کشاورزی، تصریح کرد: از همه ظرفیت ها برای اجرایی شدن این برنامه ها استفاده و در صورت نیاز تا بالاترین سطح د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تمام ظرفیت ها برای تقویت بانک کشاورزی استفاده خواهیم کرد

از تمام ظرفیت ها برای تقویت بانک کشاورزی استفاده خواهیم کرد