مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 08:352023-10-25اجتماعي

اسامی برگزیدگان مسابقه زنگ انشای وقف در آذربایجان شرقی مشخص شد


اسامی برگزیدگان مسابقه زنگ انشای وقف در آذربایجان شرقی که به مناسبت هفته وقف در استان برگزار شده بود، طی مراسم قرعه کشی با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی و فرماندار تبریز مشخص شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی اسامی برگزیدگان مسابقه زنگ انشای وقف در آذربایجان شرقی که به مناسبت هفته وقف در استان برگزار شده بود، طی مراسم قرعه کشی با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی و فرماندار تبریز مشخص شد.

مدیرکل اوقاف آذربایجان شرقی عصر سه شنبه دوم آبان ماه در مراسم قرعه کشی مسابقه زنگ انشای هفته وقف در استان، با اشاره به سنت حسنه وقف که پیامبراکرم(ص) به یادگار گذاشته است، عنوان کرد: یکی از راه هایی که اسم، یاد و مال انسان را ماندگار می کند، سنت حسنه وقف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین شهاب الدین حسینی خاطرنشان کرد: بیش از 435 مدرسه وقفی در استان وجود دارد که دانش آموزان عزیز در آن ها مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: در کنار این تعداد مدارس وقفی استان، کمک های همه ساله با نیت واقفانه خیراندیش به دانش آموزان نیازمند انجام می شود.

وی یادآوری کرد: امسال تعداد 3500 بسته تحصیلی به ارزش هر بسته، یک میلیون تومان شامل کیف و لوازم تحریر از محل موقوفات تهیه شده و در اختیار دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان قرار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی برگزیدگان مسابقه زنگ انشای وقف در آذربایجان شرقی مشخص شد

اسامی برگزیدگان مسابقه زنگ انشای وقف در آذربایجان شرقی مشخص شد