مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 09:152023-10-29اقتصادي

جریان یک نوآوری؛ تولید نمونه های داخلی که به 2 طرح ملی ختم شد+فیلم


شرکت فناوری نوین سلامت اردیبهشت، یک شرکت دانش بنیان است که در زمینه پزشکی فعالیت دارد و نمونه داخلی محصولات مورد نیاز را تولید می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، وسایل و دستگاه های خارجی  زیادی  در زمینه های مختلف به خصوص پزشکی وجود دارند که به کشور وارد می شود و هزینه های کلانی را به خود اختصاص می دهد.

  در این میان افراد نخبه و شرکت های دانش بنیانی هستند که با تلاش و کوشش فراوان با توجه به نیاز جامعه دست به تولید نمونه های داخلی محصولات می زنند و ارز بری را کاهش می دهند.

شرکت فناوری نوین سلامت اردیبهشت، یک شرکت دانش بنیان است که در زمینه پزشکی فعالیت دارد و نمونه داخلی  محصولات مورد نیاز را تولید می کند.

  این شرکت موفق تا کنون موفق به ساخت دو دستگاه کاربردی شده و توانسته آن دو را به طرح کلان ملی تبدیل کند.

  عبدالرضا اسرار مدیرعامل شرکت دانش بنیان  در گفتگو با فارس ابتدا خود را معرفی کرد و گفت: عبدالرضا اسرار، متولد 1361 در شیراز و مدیرعامل شرکت فناوری نوین سلامت اردیبهشت هستم.

  از لیسانس فیزیک هسته ای تا تز دکترا در دانشگاه ایالتی نیویورک  او از مدارک و سوابق تحصیلی اش گفت و افزود: لیسانس رشته فیزیک هسته ای، فوق لیسانس رشته فیزیک لیزر و دکترا رشته  فیزیک ذرات بنیادی در دانشگاه شیراز خواندم، البته تز دکترا را با دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان یک نوآوری؛ تولید نمونه های داخلی که به 2 طرح ملی ختم شد+فیلم

جریان یک نوآوری؛ تولید نمونه های داخلی که به 2 طرح ملی ختم شد+فیلم