مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 00:502023-11-11اقتصادي

5هزار سالمند تهرانی مجهول الهویه هستند


یوسف رضایی، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان تهران: حدود 5هزار نفر سالمند مجهول الهویه در خانه سالمندان تهران به صورت شبانه روزی زندگی می کنند.

- یوسف رضایی، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس  گفت: ما روز ها آینده شاهد افتتاح 2 پروژه در حوزه نگهداری سالمندان خواهیم بود که یکی از آن پروژه ها، پروژه ای خیریه ساز است که در پردیس واقع شده و 95درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طی ماه آینده با ظرفیت نگهداری 400 سالمند به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: متاسفانه یارانه پرداختی امروز در حدی نیست که بتواند پوشش هزینه های نگهداری از معلولان در مراکز روزانه و شبانه را بدهد، به همین سبب است که تلاش می کنیم تا این مراکز بسته نشود و این موضوع را خانواده ها و مراکز اطلاع دارند.

یارانه سالمندان مجهول الهویه چقدر است؟ رضایی به میزان یارانه پرداختی برای هر سالمند در مراکز دولتی و خصوصی اشاره و خاطرنشان کرد: یارانه مراکز برای هر نفر عادی در مرکز خصوصی و دولتی چهارمیلیون و 200 هزار برای فرد بوده و 5میلیون و 40 هزار تومان برای مجهول الهویه ها پرداخت می شود و تفاوت این میزان پرداختی بسیار کم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5هزار سالمند تهرانی مجهول الهویه هستند

5هزار سالمند تهرانی مجهول الهویه هستند