مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 18:402023-11-04پزشكي

معاون وزیر بهداشت: نهضت بیمارستان سازی در رشت آغاز شود


معاون وزیر بهداشت با اذعان به اینکه اغلب بیمارستان های مرکز استان گیلان فرسوده هستند، گفت: نهضت بیمارستان سازی در رشت باید آغاز شود و خوشبختانه تعدادی از این بیمارستان ها در دستور تجدید بنا و توسعه را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی استاندار گیلان عصر امروز در دیدار با سعید کریمی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تقدیر از تلاش های کادر درمان در انتقال و درمان مصدومین و مجروحان حادثه آتش سوزی مرکز درمان سوءمصرف مواد مخدر در لنگرود اظهار کرد: با پای کار آمدن کادر درمان در کنار کادر امدادی و دیگر مسئولان، تعدادی از مصدومین این حادثه نجات یافته و تحت درمان قرار دارند.

وی با اشاره به میزان بالای آسیب جسمی و روحی وارده به مصدومین و خانواده های این حادثه دلخراش افزود: انتظار می رود کادر درمان با توجه به عمق جراحات جسمی و روحی وارده، با اقدامات و مداخلات روانشناسی و مشاوره ای، التیام مصدومین و همچنین خانواده های آن ها را در دستور کار خود قرار دهد.

استاندار گیلان بر لزوم افزایش ایمنی و تشدید مراقبت های درمانی حین و پس از درمان مددجویان در مراکز درمان سوءمصرف مواد مخدر تأکید کرد و گفت: لازم است نظام سلامت و درمان این بیماران که خود به مراکز جهت درمان مراجعه می کنند با همکاری بیش از پیش دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر بهداشت: نهضت بیمارستان سازی در رشت آغاز شود

معاون وزیر بهداشت: نهضت بیمارستان سازی در رشت آغاز شود