مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 21:152023-11-19فرهنگي

گلستان میزبان 350 هنرمند از قومیت های مختلف


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: شانزدهمین جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام به مدت پنج روز و با حضور 350 هنرمند از قومیت ها و ملیت های مختلف در گرگان برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، محمدجواد ساوری عصر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: شانزدهمین جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام، به مدت پنج روز  و با حضور 350 هنرمند از قومیت ها و ملیت های مختلف اجرا خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: در این مراسم بیش از 30 استان کشور با حضور 350 هنرمند به نمایش آداب و رسوم اقوام خود خواهند پرداخت.

وی افزود: در این جشنواره 27 سیاه چادر برپا خواهد شد و 25 غرفه هم به عرضه صنایع دستی خود می پردازند؛ همچنین هشت مزرعه گردشگری با شرکت هنرمندان فعالیت خواهند کرد و همچنین 77 غرفه، سوغات استان خود را به معرض نمایش خواهند گذاشت.

ساوری بیان کرد: هنرمندان کشورهای همسایه هم از جمله افغانستان، قزاقستان و ترکمنستان در غرفه های صنایع دستی خارجی مستقر خواهند شد و به معرفی آداب و رسوم و فرهنگ خود خواهند پرداخت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان عنوان کرد: در کنار سایر گروه های موسیقی از خوانندگان مطرح کشور دعوت شده تا هر شب برنامه ای اجرا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان میزبان 350 هنرمند از قومیت های مختلف

گلستان میزبان 350 هنرمند از قومیت های مختلف