مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 17:202023-11-08اجتماعي

برنامه ریزی مدیریت شهری اهواز باید در جهت حمل و نقل پاک باشد


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز با اشاره به تاثیر ترافیک در آلودگی هوا گفت: هر چه برنامه ریزی و تمرکز مدیریت شهری به سمت شیوه های حمل و نقل همگانی و بعد از آن حمل و نقل پاک باشد، - ایسنا/خوزستان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز با اشاره به تاثیر ترافیک در آلودگی هوا گفت: هر چه برنامه ریزی و تمرکز مدیریت شهری به سمت شیوه های حمل و نقل همگانی و بعد از آن حمل و نقل پاک باشد، در شاخص کیفیت زندگی اثرگذاری ماندگارتری خواهد داشت.

حجت الله سلیمانی در آیین بهره برداری از ناوگان جدید حمل و نقل همگانی و انعقاد تفاهم نامه اعطای تسهیلات نوسازی 150 دستگاه تاکسی که امروز (17 آبان ماه) برگزار شد، اظهار کرد: امروزه عملکرد مدیریت شهری با شاخص کیفیت زندگی سنجیده می شود.

اگر مجموعه اقدامات انجام شده در راستای ارتقای کیفیت زندگی شهروندی باشد، اثر گذاری خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه یکی از مولفه های مهم کیفیت زندگی حوزه حمل و نقل است، افزود: در حال حاضر در تهران یکی از مهم ترین دغدغه های شهروندان، ترافیک و سپس آلودگی هوا است و آلودگی هوا نیز متاثر از جریان ترافیک است.

اگر در اهواز برنامه ریزی درست و اقدامات اصولی در این زمینه نداشته باشیم حتما در 10، 15 سال آینده سرنوشت مان مانند تهران خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی مدیریت شهری اهواز باید در جهت حمل و نقل پاک باشد

برنامه ریزی مدیریت شهری اهواز باید در جهت حمل و نقل پاک باشد