مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 14:002023-11-11اقتصادي

جایگزینی پلتفرهای جدید برای خودروهای تجاری ظرف دو سال آینده


مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت، علت تدوام تولید خودروهای تجاری با پلتفرم قدیمی را داخلی سازی اجزای اصلی آن ها عنوان کرد و گفت: - مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت، علت تدوام تولید خودروهای تجاری با پلتفرم قدیمی را داخلی سازی اجزای اصلی آن ها عنوان کرد و گفت: برای جایگزینی پلتفرم های قدیمی و محصولات مرتبط با آن ها با پلتفرم های جدید ظرف دوسال آینده با همکاری سازمان ملی استاندارد برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله توکلی لاهیجانی اظهار کرد: در حوزه خودروهای تجاری یکی از دلایلی که تعداد زیادی از خودروهای قدیمی هنوز تولید می شوند، این است که اجزای اصلی و کلیدی این خودروها نظیر موتور یا گیربکس، سال های پیش، داخلی سازی شده است.

مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت تصریح کرد: اکنون نیاز است که بر روی محصولات جدید و پلتفرم های جدید داخلی سازی انجام شود و همین اجزای کلیدی (همچون موتور و گیربکس) ساخت داخل شوند؛ این اقدام نیز تنها با مقیاس اقتصادی تولید، معنا پیدا می کند.

وی در مصاحبه ای ویدئویی افزود: با توجه به برنامه های تحولی در صنعت خودرو و برنامه ریزی هایی که صورت گرفته، مقرر شده است که صنعت خودرو کشور را به سمتی سوق دهیم که ظرف دو سال آینده، گذار به سمت پلتفرم های جدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگزینی پلتفرهای جدید برای خودروهای تجاری ظرف دو سال آینده

جایگزینی پلتفرهای جدید برای خودروهای تجاری ظرف دو سال آینده