مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 18:252023-10-30سياسي

دانشجویان شاهد و ایثارگر حضوری فعال در عرصه علم و فرهنگ داشته باشند


رییس دانشگاه شهید چمران اهواز خواستار حضور فعال دانشجویان ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه در دو عرصه علم و نخبگی و اعتقادی و فرهنگی شد.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه شهید چمران اهواز خواستار حضور فعال دانشجویان ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه در دو عرصه علم و نخبگی و اعتقادی و فرهنگی شد.

دکتر علی محمد آخوندعلی در آیین تجلیل از دانشجویان ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه که امروز (8 آبان ماه) در تالار اجتماعات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد، از متولیان امر دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه و همچنین مسئولان بنیاد شهید منطقه دو اهواز برای حمایت از این دانشجویان، تقدیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: دانشجویان شاهد و ایثارگر مسئولیت خطیری برعهده دارند و باید رسالت پدرانشان را دنبال کنند.

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشجویان ممتاز شاهد و ایثارگر را موجب افتخار دانشگاه دانست و گفت: برای تعالی جایگاه دانشجویان به خصوص دانشجویان ممتاز شاهد و ایثاگر دانشگاه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

اصغر بایمانی نژاد رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه دو اهواز نیز در این نشست، گفت: امروز فرزندان ممتاز شاهد و ایثارگر در عرصه های علمی درخشیده و در مسیر رسالت پدران خود گام برمی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان شاهد و ایثارگر حضوری فعال در عرصه علم و فرهنگ داشته باشند

دانشجویان شاهد و ایثارگر حضوری فعال در عرصه علم و فرهنگ داشته باشند