مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 13:062023-11-18سياسي

رییس سازمان بسیج: مجازات حکام رژیم صهیونیستی مطالبه ملت های آزادی خواه جهات است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور پیش از ظهر امروز در اختتامیه جشنواره ملی رسانه ای حریم رسالت در سالن اجتماعات صداوسیمای مرکز گیلان با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی سر آغاز تحولات عظیم در جهان اسلام بوده است، اظهار کرد: رژیم پهلوی در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان حافظ منافع آمریکا در خاورمیانه عمل می کرد و کشور تحت سلطه استکبار بود ولی با پیروزی انقلاب، مسیر تاریخ جهان بین الملل و هندسه قدرت تغییر یافت.

  وی با اشاره به نقش گفتمان رهایی بخشی انقلاب اسلامی در حمایت جهانی مردم از مردم فلسطین افزود: انقلاب اسلامی دارای گفتمان رهایی بخش است که در سرتاسر جهان اشاعه پیدا کرد که اوج آن را اکنون در حمایت مردم جهان از مردم فلسطین مشاهده می کنیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور یکی از ثمرات پیروزی انقلاب اسلامی را تشکیل انتفاضه در کشور فلسطین دانست و افزود: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی قرارداد کمپ دیوید و اسلو امضا شد ولی فرهنگ پایداری و مقاومت مردم ایران انتفاضه را در فلسطین شکل داد که ماحصل آن عملیات طوفان الاقصی بود.

  سلیمانی با تاکید بر اثبات شدن جنایات رژیم صیونیستی در غزه علیه مردم مظلوم فلسطین بیان کرد: مردم دنیا در حال مشاهده جنایات قدرت های غربی و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان بسیج: مجازات حکام رژیم صهیونیستی مطالبه ملت های آزادی خواه جهات است

رییس سازمان بسیج: مجازات حکام رژیم صهیونیستی مطالبه ملت های آزادی خواه جهات است