مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 10:552023-11-04فناوري

افزایش تعداد دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در استان البرز


معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان البرز با اعلام اعطای مجوز برای ایجاد چهار دفتر جدید خدمات الکترونیک قضایی، اعلام کرد که تعداد این دفاتر در استان به 36  دفتر می رسد.

- ایسنا/البرز معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان البرز با اعلام اعطای مجوز برای ایجاد چهار دفتر جدید خدمات الکترونیک قضایی، اعلام کرد که تعداد این دفاتر در استان به 36  دفتر می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دادگستری البرز، مهدی شمسی با اشاره به افزایش تعداد خدماتی که دستگاه قضا به صورت الکترونیک و بدون نیاز به حضور در شعب قضایی به مراجعین از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ارایه می کند، گفت: با توجه به نیازسنجی انجام شده و نیاز به افزایش تعداد دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در سطح استان البرز، در سال 1401 با برگزاری آزمون و مصاحبه متمرکز کشوری تلاش شد تا با پذیرش دفاتر جدید، نسبت به افزایش تعداد دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در سطح استان البرز اقدام شود.

معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان البرز اضافه کرد: در سال 1402 با معرفی پذیرفته شدگان نهایی آزمون و مصاحبه تخصصی به دادگستری کل استان البرز، در مرداد ماه اقدامات لازم برای تاسیس و راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی جدید در شهرستان های کرج و فردیس ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعداد دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در استان البرز

افزایش تعداد دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در استان البرز