مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 09:202023-11-20اقتصادي

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به جوانان 18 تا 35 سال خراسان شمالی


سرپرست معاونت فرهنگی وامور جوانان خراسان شمالی گفت: به استناد قرارداد بین وزارت ورزش وجوانان و بانک قرض الحسنه رسالت تسهیلات 4 درصد ویژه جوانان 18 تا 35 سال پرداخت می گردد.

- ایمان فیروزه، سرپرست معاونت فرهنگی وامور جوانان خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهارکرد: به استناد قرارداد بین وزارت ورزش وجوانان و بانک قرض الحسنه رسالت تسهیلات 4 درصد ویژه جوانان 18 تا 35 سال پرداخت می گردد.

وی گفت: در راستای اجرای سیاست های حمایت از تولید و اشتغال و با هدف ایجاد اشتغال جوانان در قالب الگوی تعالی اجتماعی رسالت و با استفاده از ظرفیت همیاری اجتماعی، قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی در گام اول مبلغ 3میلیارد تومان به دارندگان شرایط قرارداد پرداخت خواهد شد.

سرپرست معاونت فرهنگی وامور جوانان خراسان شمالی در خصوص شرایط جوان متقاضی وام قرض الحسنه اشتغال افزود: جوان متقاضی باید بومی روستای استان و بازه سنی 18 الی 35 سال باشد و افرادی که قبلا از این تسهیلات استفاده و هنوز تسویه نکرده اند امکان استفاده را نخواهند داشت.

فیروزه تصریح کرد: جوان متقاضی باید عضو هسته کارآفرینی اجتماعی باشد.

وی برای شرایط پرداخت خاطر نشان کرد: مبلغ وام تا سقف یک میلیارد ریال با حداکثر اقساط مدت پرداخت 18 ماه، مبلغ وام از یک میلیارد ریال تا سقف د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به جوانان 18 تا 35 سال خراسان شمالی

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به جوانان 18 تا 35 سال خراسان شمالی