مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 09:102023-11-05اقتصادي

تلخی صف انتظار وام ازدواج به کام زوجهای جوان


دولت به منظور حمایت از خانواده و تسهیل در امر ازدواج اقدام به پرداخت وام ازدواج به زوجین کرده است، تسهیلاتی که در شروع زندگی به کمک زوجین جوان می آید و بخشی از نیاز مالی ازدواج آنها را برطرف می کند.

- ایسنا/آذربایجان غربی دولت به منظور حمایت از خانواده و تسهیل در امر ازدواج اقدام به پرداخت وام ازدواج به زوجین کرده است، تسهیلاتی که در شروع زندگی به کمک زوجین جوان می آید و بخشی از نیاز مالی ازدواج آنها را برطرف می کند.

دریافت وام ازدواج به همین راحتی نبوده و با دردسرهای زیادی همراه است به طوری که برخی بانک ها به قدری با بهانه های مختلف همچون عدم نقدینگی کافی و یا کامل نبودن مدارک، سنگ اندازی می کنند که زوجین از دریافت وام پشیمان می شوند.

گاهی پرداخت وام ازدواج تا یکسال به طول می انجامد که همین تاخیر موجب می شود تمام برنامه های زوجین به هم بریزد و شیرینی ازدواجشان، تلخ شود.

آخوندی یکی از متقاضیان وام ازدواج است که یک سال از ازدواجش گذشته و با وجود تکمیل مدارکش، هنوز موفق به دریافت وام نشده است.

مقدسی یکی دیگر از افرادی است که آذر امسال یک سال می شود که عقد کرده و هنوز وام ازدواج خود را نگرفته است تا مراسم عروسی را برگزار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلخی صف انتظار وام ازدواج به کام زوجهای جوان

تلخی صف انتظار وام ازدواج به کام زوجهای جوان