مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 18:452023-11-05اقتصادي

رونمایی از گنجینه معادن خراسان جنوبی در نمایشگاه بین الملی معدن


پاویون معدنی خراسان جنوبی برای اولین بار در هفدمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راه سازی و صنایع وابسته به محل برو و بیای سرمایه گذاران تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، پاویون معدنی خراسان جنوبی برای اولین بار با محوریت اتاق بازرگانی بیرجند در هفدمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راهسازی و صنایع وابسته در تهران  روز گذشته آغاز بکار کرد.

  علیرضا خامه زر، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند در حاشیه برپایی  از این نمایشگاه گفت: برای اولین بار پاویون خراسان جنوبی با محوریت اتاق بازرگانی بیرجند در این نمایشگاه مستقر  شده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از سیزدهم تا شانزدهم آبان ماه در نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است، افزود: علاقه مندان می توانند از ساعت 8 تا 15 از پاویون توانمندی های حوزه معدن خراسان جنوبی در این نمایشگاه بازدید کنند.

وی با بیان اینکه بیشتر شرکت کنندگان در نمایشگاه ها افراد هدف و سرمایه گذاران در حوزه های مرتبط هستند، عنوان کرد: به طور قطع سرمایه گذاران بزرگ داخلی و خارجی زیادی در هفدهمین نمایشگاه معدنی تهران حضور خواهند داشت و این مهم بهترین فرصت برای معرفی پتانسیل های معدنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از گنجینه معادن خراسان جنوبی در نمایشگاه بین الملی معدن

رونمایی از گنجینه معادن خراسان جنوبی در نمایشگاه بین الملی معدن