مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 14:352023-11-17سياسي

امریکا سرمنشاء همه مشکلات در دنیا است


نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه جنگ افزارهای مورد استفاده در جنگ بین مردم غزه و رژیم صهیونیستی، امریکایی هستند، گفت: واقعیت این است که هر جایی از این دنیا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله علی خاتمی ظهر امروز در خطبه های این هفته نمازجمعه زنجان با تأکید بر اینکه عزت دنیا و آخرت در سایه تقوای الهی میسر می شود، اظهار کرد:  رعایت تقوای الهی توصیه همگانی است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به نقش مهم اعتقاد به توحید در اخلاق، ایمان و عمل صالح اشاره کرد و افزود: اعتقاد به وحدانیت خدا، دوری از شرک و هوای نفس از جمله ویژگی هایی است که هر انسانی را در زندگی خود به کمال رسیده می رساند.

وی با اشاره به سالروز ولادت زینب کبری (س) و تبریک این روز به فعالان این حوزه گفت: ابعاد مختلف شخصیت حضرت زینب(س) فوق العاده بوده و در این خصوصیات بعد از فاطمه زهرا (س) هیچ کس به غیر از ایشان به این مقام نرسیده است.

آیت الله خاتمی به ایستادگی مردم فلسطین در برابر ظلم رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این ایستادگی ناشی از اعتقاد به وحدانیت است چرا که توحید است که ایستادگی در برابر ظالمان را تسهیل می کند.

امام جمعه زنجان به در پیش بودن سالروز تشکیل بسیج اشاره و تصریح کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری پیوند میان بسیجیان و حضرت ولی عص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امریکا سرمنشاء همه مشکلات در دنیا است

امریکا سرمنشاء همه مشکلات در دنیا است