مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 21:552023-11-15سياسي

تحویل 85 واحد مسکونی به متقاضیان نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: 150 واحد آپارتمان در محله منظریه شهرکرد توسط این نهاد ساخته شده که از این تعداد 85 واحد در سفر دوم رییس جمهور به استان آماده واگذاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمود ابراهیمی در حاشیه بازدید از طرح نهضت ملی مسکن در شهرکرد گفت: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) با توجه به توسعه طرح ملی مسکن و منویات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از اقشار مختلف، کارگزاری ساخت تعدادی از این واحد های مسکونی را در سطح کشور بر عهده گرفته است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این ستاد به عنوان کارگزاری با کاهش هزینه های ساخت، ضریب بالاسری را از پروژه ها حذف کرده و برای تسریع در کار شرکت توسعه گران عمران را ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: در چهارمحال و بختیاری، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به منظور حمایت از مردم و طرح نهضت ملی مسکن در سه فاز اراضی را از مسکن و شهرسازی تحویل گرفته است.

ابراهیمی افزود: در فاز اول 150 واحد آپارتمان در محله منظریه شهرکرد ساخته شده که از این تعداد 85 واحد در سفر دوم رییس جمهور آماده واگذاری است و مابقی 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تا بهمن ماه سال جاری تحویل متقاضیان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 85 واحد مسکونی به متقاضیان نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری

تحویل 85 واحد مسکونی به متقاضیان نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری