مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-12سياسي

نشست هم دردی دانشجویان با مردم فلسطین در یادمان «غم غزه»


به همت جامعه اسلامی دانشگاه شهید رجایی، نشست هم دردی با «غم غزه» در محل یادمان شهدای بیمارستان المعمدانی غزه در این دانشگاه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،  به همت جامعه اسلامی دانشگاه شهید رجایی یادمان هم دردی با غم غزه در محل یادمان شهدای بیمارستان المعمدانی غزه در این دانشگاه برگزار شد.

سعید قاسمی نیز با حضور در این نشست در جمع دانشجویان سخنرانی کرد و در سخنان خود با اشاره به ویژگی های ممتاز فتح لانه دانشجویی در 13 آبان ماه توسط دانشجویان پیرو خط امام، نسبت به تبیین درست وقایع تاریخی از جمله در دوره انقلاب و حتی درباره مواردی مانند هولوکاست تاکید کرد.

    قاسمی همچنین با بیان اهمیت نقش آموزش و پرورش در تربیت نسل گفت: مسئولان کشور باید در حوزه آموش و پرورش نسبت به بیانات رهبری اقدام عملی کرده و با نفوذ اسنادی مانند 2030 مخالفت کنند.

سعید قاسمی در پایان نیز به مقاومت ملت فلسطین و تلاش این مردم مظلوم پرداخت.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، بعد از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی و شهادت صدها تن از کودکان و مردمی که به این بیمارستان پناه برده بودند، خشم مردم و دانشگاهیان چندین برابر شد تا جایی که شبانه به خیابان آمدند تا صدای اعتراض خود را به جهانیان برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست هم دردی دانشجویان با مردم فلسطین در یادمان «غم غزه»

نشست هم دردی دانشجویان با مردم فلسطین در یادمان «غم غزه»