مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 17:152023-11-01سياسي

هویت بخشی بر مبنای زیست بوم لرستان در پژوهش ها تعریف شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: هویت بخشی بر مبنای زیست بوم لرستان در پژوهش ها تعریف شود و وضعیت قومی، قبیله ای، وضعیت توپوگرافی وگویش دانش آموز لرستانی در این پژوه ها دیده شود.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: هویت بخشی بر مبنای زیست بوم لرستان در پژوهش ها تعریف شود و وضعیت قومی، قبیله ای، وضعیت توپوگرافی وگویش دانش آموز لرستانی در این پژوه ها دیده شود.

احسان یاوری، امروز دهم آبان ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش لرستان که در محل سالن جلسات استانداری استان برگزار شد، اظهار کرد: هویت یک مساله ملی بوده و اهمیت این موضوع تا جایی است که رهبر معظم انقلاب، 12 اردیبهشت ماه امسال در دیدار با معلمان براهمیت هویت دانش آموزان تاکید کردند و افزودند: معلمان باید احساس هویّت ایرانی و اسلامی و شخصیّت ملّی را در کودکان این کشور باید زنده کنید.

وی ادامه داد: براساس فرمایشات رهبری؛ باید به گونه ای عمل کنیم که دانش آموز پس از 12 سال تحصیل در مدارس به این افتخار کند که یک ایرانی مسلمان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در خصوص هویت کارهای پژوهشی زیاد و مفصلی انجام شده است، بیان کرد: در این خصوص باید در کنار کارهای پژوهشی، کارهای اجرایی نیز انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت بخشی بر مبنای زیست بوم لرستان در پژوهش ها تعریف شود

هویت بخشی بر مبنای زیست بوم لرستان در پژوهش ها تعریف شود