مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 16:102023-10-31اقتصادي

رشد 7 درصدی تولید گوشت قرمز در قزوین


مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی قزوین از رشد 7 درصدی تولید گوشت قرمز این استان طی یک ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

- ایسنا/قزوین مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی قزوین از رشد 7 درصدی تولید گوشت قرمز این استان طی یک ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

محمد میربابایی از تولید 2 هزار و 517 تن گوشت قرمز در واحدهای صنعتی دامپروری فعال این استان طی مهر ماه امسال خبر داد و اظهار کرد: این میزان گوشت قرمز تولید شده در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 2 هزار و 342 تن بوده 7.

4 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه این میزان گوشت از 4 میلیون و 200 هزار واحد دامی تولید شده است، بیان کرد: پیش بینی می کنیم تا پایان سال جاری 33 هزار و 150 تن گوشت قرمز در واحدهای دامپروری این استان تولید شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی جهاد کشاورزی استان قزوین، مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی قزوین خاطرنشان کرد: 17 هزار و 897 بهره بردار در زمینه تولید گوشت قرمز در استان قزوین فعالیت دارند.

وی در پایان یادآور شد: در صورت دسترس بودن نهاده های کافی و رفع کمبود نقدینگی پیش بینی می شود تا پایان سال جاری بتوان به اهداف کمی و کیفی در تولید گوشت قرمز در استان دست یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 7 درصدی تولید گوشت قرمز در قزوین

رشد 7 درصدی تولید گوشت قرمز در قزوین