مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 10:552023-10-29اقتصادي

اتصال شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک ها به سامانه وزارت صمت


با امضای تفاهم نامه بین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتصال سامانه «جان» وزارت علوم و سامانه «توانیران» وزارت صمت، - با امضای تفاهم نامه بین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتصال سامانه جان وزارت علوم و سامانه توانیران وزارت صمت، ظرفیت علمی پارک های علم و فناوری کشور در خدمت حمایت از تولید داخل قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این تفاهم نامه که به امضای سجاد محمدعلی نژاد معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم و سیدمحمد موسوی معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت رسید؛ واحدهای فناور و شرکت­ های دانش بنیان مستقر در پارک­ های علم و فناوری به سامانه توانیران وزارت صمت متصل می شوند.

بررسی، ارزیابی و صدور گواهینامه عمق ساخت به محصولات و خدمات واحدهای فناور و شرکت ­های دانش بنیان مستقر در پارک­ های علم و فناوری و مراکز رشد واحدهای فناور در حوزه­ های تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، صنایع ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی، ساختمانی و معدنی و صنایع نرم افزار توسط وزارت صمت محور این تفاهم نامه همکاری است.

معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم امضای این تفاهم نامه اظهار کرد: هم اکنون 54 پارک علم و فناوری و 274 مرکز رشد در سطح کشور مشغول فعالیت هستند که در مجموع 12 هزار وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک ها به سامانه وزارت صمت

اتصال شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک ها به سامانه وزارت صمت