مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 22:102023-11-11سياسي

پیام امام جمعه و استاندار ایلام در پی عروج جانباز 70 درصد شیرعلی رحمانی


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استاندار ایلام در پیام های جداگانه ای عروج جانباز70 درصدی شیرعلی رحمانی را تسلیت گفتند.

- ایسنا/ایلام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استاندار ایلام در پیام های جداگانه ای عروج جانباز70 درصدی شیرعلی رحمانی را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به این شرح است: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ شهادت راست قامتِ اسوه صبر و استقامت و ایثار، مجاهد فی سبیل الله، حاج شیر علی رحمانی را خدمت خاندان مکرم و همرزمان این بزرگ مرد، تبریک و تسلیت عرض می کنم.

حاج شیر علی شهید زنده ای بود که فراز و فرود زندگی، مشکلات معیشتی و محدودیت های جانبازی نه تنها مانع مقصودش نشد، بلکه بال پرواز و نردبان سبقت و صعودش گشت.

به عشق ولایت و رهبر معظم انقلاب اسلامی نفس می کشید و غم و اندوه کودکان معصوم و مظلوم به خون شناور غزه، ضربان قلب پاکش را متوقف کرد.

او اکنون با نیل به آرزوی دیرینه ی خویش بدون درد و رنج، در کنار شهیدان جاودانه تاریخ، بر سفره کرامت اهل بیت عصمت و طهارت، متنعم از عِنْدَ رَبِّهِمْ ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام امام جمعه و استاندار ایلام در پی عروج جانباز 70 درصد شیرعلی رحمانی

پیام امام جمعه و استاندار ایلام در پی عروج جانباز 70 درصد شیرعلی رحمانی