مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 13:252023-11-21سياسي

دستورات ویژه رییس کل دادگستری هرمزگان برای تعیین تکلیف دو کتابخانه بندرعباس


رییس کل دادگستری هرمزگان برای تعیین تکلیف وضعیت کتابخانه های مرکزی و شهدای بندرعباس دستورات ویژه ای صادر کرد.

- ایسنا/هرمزگان رییس کل دادگستری هرمزگان برای تعیین تکلیف وضعیت کتابخانه های مرکزی و شهدای بندرعباس دستورات ویژه ای صادر کرد.

مجتبی قهرمانی، امروز (سی آبان ماه)، درحاشیه بازدید از کتابخانه آیت اللّه خامنه ای شهرستان بندرعباس که به مناسبت هفته کتاب وکتابخوانی انجام شد، با اشاره به مشکلات مربوط به تأمین اعتبار برای تکمیل و بهره برداری از کتابخانه مرکزی بندرعباس و همچنین اختلاف در قرارداد فی مابین اداره کل کتابخانه های عمومی استان و شهرداری بندرعباس اظهار کرد: به منظور رسیدگی به این مشکلات به دادستان مرکز استان هرمزگان مأموریت داده شد تا پس از برگزاری جلسه با حضور مسئولان مربوطه، دستورات قانونی لازم را در این خصوص صادر کند.

قهرمانی در ادامه ابراز امیدواری کرد که مشکل به وجود آمده بین شهرداری بندرعباس و اداره کل کتابخانه های عمومی استان در خصوص جایگزینی کتابخانه شهدا با مکانی مناسب در پارک شهید دباغیان نیز با تدبیر دستگاه قضایی هر چه زودتر حل و فصل شود.

رییس کل دادگستری هرمزگان همچنین مقوله کتاب و کتابخوانی را از مباحث مهم مرتبط با حوزه فرهنگ و امور زیربنایی عنوان و بیان کرد: یکی از مهمترین چالش های پیش روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورات ویژه رییس کل دادگستری هرمزگان برای تعیین تکلیف دو کتابخانه بندرعباس

دستورات ویژه رییس کل دادگستری هرمزگان برای تعیین تکلیف دو کتابخانه بندرعباس