مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 16:502023-11-18سياسي

بزرگترین و کشنده ترین سلاحی که به حماس داده ایم، روحیه ایستادگی و مقاومت است


بزرگترین و کشنده ترین سلاحی که به حماس و فلسطین داده ایم سلاح روحیه ایستادگی و مقاومت است که آنان به تاسی از معمار کبیر انقلاب و نهضت انقلاب اسلامی گرفتند.

- ایسنا/لرستان یک مدرس حوزه و دانشگاه گفت: بزرگترین و کشنده ترین سلاحی که به حماس و فلسطین داده ایم سلاح روحیه ایستادگی و مقاومت است که آنان به تاسی از معمار کبیر انقلاب و نهضت انقلاب اسلامی گرفتند.

حجت الاسلام سید نواب موسوی، بیست وهفتم آبان ماه در تجمع مردم لرستان که به منظور حمایت از مردم فلسطین در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: امروز مردم لرستان در این محل مقدس جمع شدند تا انزجار خود را از اقدام جنایتکارانه اسراییل در غزه اعلام کنند.

وی اضافه کرد: مساله فلسطین، یک موضوع درون جغرافیایی نیست که در جغرافیای سرزمین فلسطین به آن نگاه شود؛ به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، فلسطین یک مساله بنیادی و اعتقادی است.

این مدرس حوزه و دانشگاه گفت: با اسراییل پدرکشتگی و برادر کشتگی داریم و این اختلاف از جنس اختلافاتی نیست که پشت میز مذاکره برطرف شود؛ بلکه این مهم با نابودی اسراییل مرتفع خواهد شد.

موسوی افزود: این مساله تنها به زمان انقلاب اسلامی برنمی گردد بلکه در سال 1342 امام خمینی در سخنرانی معروف مدرسه فیضیه، وقتی نطفه انقلاب اسلامی در حال شکل گیری بود قبل از اینکه شی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین و کشنده ترین سلاحی که به حماس داده ایم، روحیه ایستادگی و مقاومت است

بزرگترین و کشنده ترین سلاحی که به حماس داده ایم، روحیه ایستادگی و مقاومت است